top of page

Patient Care Expert

Public·87 members

San Marino Suomi elää live 20 marraskuuta 2023 Striimaa

14.10.2023 — ... San Marinoa 4-0 San Marino Stadiumilla muutamaa päivää myöhemmin. ... Slovenia Suomi elää live 14 lokakuuta 2023 1 tunti sitten — [SUORA ...

Maailman parhaassa seurassa pelaava Tomas Galvez, 18, 17 tuntia sitten — [[SUORA LÄHETYS===]] Suomi Pohjois-Irlanti elää live 3 päivää sitten — 45 Pohjois-Irlanti–Slovenia ja San Marino–Tanska. Suomen EM Miten päädyit ... Olen saanut paljon suomalaisia ystäviä matkan varrella. ”Galvez kertoo saaneensa paljon hyviä suomalaisia ystäviä nuorten maajoukkueista. Hän kertoi kokemuksistaan Huuhkajien hotellilla Riccionessa päivä ennen ottelua San Marinoa vastaan. Kuva: Juhani Niiranen / HSGalvez aloitti jalkapalloilun 6-vuotiaana paikallisessa lasten jalkapalloliigassa Lontoon seudulla. ”Parin vuoden jälkeen pääsin Tottenhamin ykkösjoukkueeseen. Sen lisäksi pelasin myös futsalia Pro Futsal London -seurassa. Se on yksi syy, miksi minusta tuli hyvä pelaaja. Suosittelen futsalia kaikille pelaajille. ”Galvez oli 11-vuotias, kun Watfordin kykyjenetsijä löysi hänet. San Marino -ottelu näytti, että pelkästään voittamisella ei 19 tuntia sitten — 3 päivää sitten — Suomi neljäntenä, Pohjois-Irlanti viidentenä ja San Marino kuudentena. Suomi Kazakstan elää live 17 lokakuuta 2023 . [Jalkapallo@@] San Marino Suomi elää 2022 20.11.2023 19.6.2023 — San Marinon kannattajat seuraavat joukkuettaan tappioiden uuvuttavan pitkästä sarjasta huolimatta. Siinä on kyse omien kunnioituksesta. San Marino Suomi elää 20 marraskuuta 2023 9 tuntia sitten 19 tuntia sitten — Katso huippu-urheilua, kuten Liigaa, Mestarien liigaa, MM-rallia ja monia muita lajeja. Tilaa ja katso MTV Katsomosta. ””Äidinisäni on ollut innokas tennispelaaja. Pelasin hänen kanssaan usein tennistä, kun kävin Suomessa. Äidinisäni on suuri fanini. ”Galvez on saanut vanhemmiltaan neuvoja, miten hänen kannattaa keskittyä olennaiseen työssään. ”Isäni on sanonut minulle, että minun kannattaa pelata futista hymy huulillani. Hän on sanonut, että minun kannattaa keskittyä vain jalkapalloon, eikä antaa minkään muun häiritä sitä. ”Galvez sanoo haluavansa tehdä perheensä ylpeäksi, ja siksi hän laittaa jalkapallon etusijalle elämässään. ”Jalkapalloilijan ura on lyhyt, joten rahan kanssa pitää olla varovainen. Kyse on siitä, että elämäntavan pitää olla ammattimainen. ””En oikeastaan tykkää edes käydä iltaisin ulkona. Koen vieläkin paineita ennen otteluita. Mutta pääasia on, että yrittää parhaansa. Oikeastaan muuta ei voi pelaajalta pyytää. Ottelun alettua kaikki jännitys kaikkoaa. ”Tomas Galvez harjoitteli sunnuntai-iltana San Marinossa Serravalle-stadionilla Huuhkajien viimeistelyharjoituksissa maanantain peliin. Kuva: Juhani Niiranen / HSGalvezin äidinisä Risto Järvinen kertoo muistavansa hyvin, miten tyttärenpojasta näki jo varhain liikunnallisuuden. ”Liikuin hänen kanssaan paljon silloin, kun hän oli nuorempi. Olikohan hän parivuotias, kun kävelimme Paimion luontopolun läpi. Hän pomppi silloin kiveltä kivellä. Hän jaksoi hyvin nuorena liikkua mukavasti. [SUORATOISTO!] San Marino Suomi elää live 20 3 tuntia sitten — Live · Uutiset · Urheilu · Hyvä elämä · Näköislehti · Moro · Luetuimmat · Viikko San Marino–Suomi maanantaina kello 21.45 Suomen aikaa. Yle ... Parasta urheilua livenä ja tallenteina Suomi kohtaa San Marinon Helsingin Olympiastadionilla 19.6. 19.00. San Marino -ottelu on TOISTAISEKSI LOPPUUNVARATTU! Yksittäisiä lippuja saattaa vapautua vielä ... Maailman parhaassa seurassa pelaava Tomas Galvez, 18, valitsi Suomen – edessä on kadonneen kielitaidon metsästysHuuhkajien ja Manchester Cityn puolustajalupaus Tomas Galvez sanoo sitoutuneensa Suomen edustamiseen. Riccione, ItaliaHuuhkajien Tomas Galvez, 18, on edennyt ikätovereitaan nopeammin ohituskaistaa pitkin miesten maajoukkueeseen. Päävalmentaja Markku Kanerva ei valitsisi Galvezia maajoukkueeseen, ellei hän kokisi tämän pärjäävän siinä ympäristössä. Harvassa ovat ne pelaajat, jotka ovat tehneet A-maajoukkuedebyyttinsä 17-vuotiaana. Galvez debytoi A-maajoukkueessa viime vuonna harjoitusottelussa, ja nyt 18-vuotiaalla lahjakkuudella on kohta edessään debyytti karsintaottelussa. Sen hän saanee maanantaina, kun Huuhkajat kohtaa EM-karsintojen viimeisessä ottelussa San Marinon kello 21. 45 Suomen aikaa. MTV Urheilu 2 ohjelmatiedot 3 minuuttia sitten — Uutiset, urheilu, viihde, talous, sää, terveys, ruoka, matkailu, autot ja tyyli – Iltalehti, kaikki tuoreet uutiset yhdestä osoitteesta kellon ympäri! Jouduin opettelemaan paljon uusia asioita. Muutaman kuukauden jälkeen pärjäsin hyvin. ””Jalkapalloilijan ura on lyhyt, joten rahan kanssa pitää olla varovainen. Täytyy pitää huolta myös kehosta, koska jalkapallossa kehosi on sijoitus. Galvez on sukunsa ensimmäinen ammattilaisurheilija. Hän kertoo äitinsä muuttaneen nuorena Englantiin tekemään työharjoittelua, ja silloin tämä tapasi Galvezin isän. Isän vanhemmat ovat kotoisin Espanjasta, mutta isä on syntynyt Englannissa. ”Minulla on isoveli, mutta hän ei ollut koskaan kiinnostunut jalkapallosta. Minä ja isäni olemme perheemme jalkapalloilijoita. Isäni pelasi jalkapalloa nuorempana. San Marino Suomi elää 20 marraskuuta 2023 7 tuntia sitten — San Marino Suomi elää 20 marraskuuta 2023 9 tuntia sitten — Matti Luostarinen · 2023 · ‎Social Science... San Marino , seuraava ... Lisäksi hän voisi Englannissa syntyneenä edustaa myös Englantia. ”Olen täysin sitoutunut Suomeen. Olen pelannut Suomelle siitä lähtien, kun olin 13-vuotias. Olen uskollinen Suomelle. Voisin valita toisen maan, mutta en mieti sellaista. Keskityn Suomen edustamiseen eikä suunnitelmissani ole vaihtaa edustusoikeutta. ””On aina hienoa saada kutsu maajoukkueeseen, ja olen joka kerta iloinen siitä. EM-karsintaottelu Suomi – San Marino 19.6.2023 5 tuntia sitten — San Marino Suomi elää live 20.11.2023 Suora lähetys TV 11 tuntia sitten — (Live HD*) San Marino Suomi elää live 20 marraskuuta 2023 1 tunti ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

bottom of page